După ce au folosit în televiziune „salutul românesc” şi au desfiinţat taberele de ţigani, francezii au găsit o nouă metodă de a face mişto de români şi de ţigani. Au implicat marca naţională de maşini, Dacia, al cărei succes este în mare parte datorat chiar investiţiilor francezilor de la Renault.
Recent a apărut în Franţa o caricatură legată de evenimentul denumit Marele Picnic Dacia în care un francez este luat pe sus de un poliţist căruia-i spune că el nu este ţigan, ci membru al comunităţii Dacia. Pe tricoul personajului despre care poliţistul crede că este ţigan, este scris „Iubesc Dacia”, adică sloganul evenimentului respectiv.
Mai multe informaţii despre acest subiect se găsesc pe Capital.ro.
Poți să le urezi Casă de piatră chiar dacă au trecut 4 săptămîni (cel puțin…
Trebuie să recunosc, n-am fost pînă acum prin Craiova dar orașul pare frumos așa, doar…
Iar în cazul ăsta dacă nu merge Haurențiu la dentist, Piranda face în așa fel…
Dacă tot am ajuns la porcăriile pe care unii le consideră ca fiind muzică trebuie…
O problemă e lipsa acută de educație și faptul că unii consideră folosirea violenței este…
Să spui că asta este muzică înseamnă să insulți muzica cu gusturile tale proaste și…